Filled Square

Nagyon nehéz volt lefotózni...a lila lett a legszebb...szerintem!
A barnának még nem tudom mi legyen a lánc része.....ja és a kéken is vacilálok :)



Megjegyzések

  1. Húúúú! Egyik gyönyörűségesebb, mint a másik, és bár az én színvilágom a kékhez áll közel, ennek ellenére nálam most a barna a befutó.

    VálaszTörlés
  2. Mindhárom gyönyörű....de nekem is
    a barna!

    VálaszTörlés
  3. De szépek, nekem a lila tetszik a legjobban!

    VálaszTörlés
  4. Hát nekem mindhárom tetszik! Tök szépek! :)

    VálaszTörlés
  5. Csodálatosak!!! Lehetetlen lenne választani közülük :)

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik gyönyörű,...de egyértelműen a barna a legszebb!!!
    :-)))))))))))

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűek, de nekem a barna a szívem csücske!!! :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a kedves kommented! Játékra invitállak a blogomon! :)

    VálaszTörlés
  9. Marijja, imádom hogy minden amit megcsinálsz, akár kotta után is, annyira a tiéd, egyedi, megismételhetetlen - akkor is ha triplázod :) És ezt nem hagyhatom szó nélkül - EGY JÓ SZÓ nélkül - nem is hagyom :D

    VálaszTörlés
  10. Mindenkinek köszönöm a látogatást Cimbi EGY JÓ SZÓ mindig jól jön...köszi!

    VálaszTörlés
  11. Mindegyik gyönyörű és én színvilágilag én is a kékhez állok közel,de nekem is a barna a legjobb!!!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések